Apmokėjimas už prekės .

Galima pasirinkti mokėjimo būdus :
1.   Grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu parduotuvėje, Švitrigailos 11, Vilniuje UAB „AFITAS“
2.   Banko pavedimu.
3.   Apmokėjimas naudojant vieną iš žemiau pateiktų elektroninės bankininkystės sistemų:

  • Swedbank“ elektroninė bankininkystė,
  • SEB“ elektroninė bankininkystė,
  • Nordea“ elektroninė bankininkystė,
  • DNB“ elektroninė bankininkystė,
  • Danske Bank“ elektroninė bankininkystė,

4.  Apmokėjimas banko kortele paštomatuose. ( OMNIVA, Post24.lt)
5.  Grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu „Lietuvos pašto“ skyriuose.

6. Grynaisiais pinigais (COD) kai prekės pristato kurjeris . ( Imamas papildomas 2 Euru mokestis)

Garantija.

Garantinis aptarnavimas vykdomas pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą ir kitus susijusius teisės aktus. Nepamirškite išsaugoti sąskaitos-faktūros, kvito (iki garantinio laikotarpio pabaigos), kurie bus reikalingi garantinio aptarnavimo metu.

Jeigu turite klausimų dėl garantinio aptarnavimo, trukmės, būklės ., skambinkite telefonu +370 620 71537 arba rašykite el. paštu – info@afitas.lt  nuo 9:00 iki 19:00 valandos (Pirmadieniais – Penktadieniais).